Наші проекти
ВІДНОВЛЮВАЛЬНІ РОБОТИ ПІСЛЯ ПОВЕНІ 2008 РОКУ
В Чернівецькому регіоні відновлено більше 50 мостів, що були повністю зруйновані, та десятків км автодоріг...
ПІРС. БАКУ
Проєктування та будівництво пірсу в Азербайджані здійснювалося неподалік міста Баку на узбережжі Каспійського моря. Загальна довжина споруди складає 240 метрів, які простягаються в море, а завершальна частина має довжину 70 метрів....
СУХИЙ ПОРТ "ХОРГОС". КАЗАХСТАН
Будівельні роботи з укладання залізничного полотна в Сухому порту «Хоргос» проводилися в складних умовах піщаного ґрунту. Через високу сипучість ґрунту та ризик осідання необхідно було застосовувати спеціальні інженерні рішення...
ОБ'ЇЗДНА ДОРОГА. САТПАЄВ
Об’їзна дорога міста Сатпаєва була збудована на замовлення корпорації «Казахмис». Протягом семи місяців тут провели масштабні будівельні роботи, зокрема встановили 13 водопропускних труб, довжина яких варіюється від 30 до 70 метрів. Ці конструкції забезпечують безперешкодний рух води під дорогою, що особливо важливо для довговічності дорожнього полотна....
БУДІВНИЦТВО НОВОЇ ЗАЛІЗНИЦІ ЖЕЗКАСГАН - САКСАУЛЬСЬКА
Під час будівництва залізничної лінії Жезказган – Саксаульська була проведена масштабна робота зі зведення інфраструктурних об’єктів, що забезпечують надійність і довговічність шляху. У межах цього проєкту було збудовано два залізничні мости, що дозволило забезпечити безпечне перетинання природних перешкод і...
ТУРКМЕНІСТАН. БУДІВНИЦТВО ЗАЛІЗНИЧНОГО МОСТУ ЧЕРЕЗ РІКУ АМУДАРЬЯ
Наша компанія реалізувала міждержавний інвестиційний проект з будівництва позакласного залізничного мосту через річку Амудар'я. Міст завдовжки 1440 метрів став ключовим об'єктом транспортної інфраструктури країни, забезпечуючи ефективне залізничне сполучення між регіонами...
ТУРКМЕНІСТАН. БУДІВНИЦТВО ОПОР АВТОДОРОЖНЬОГО МОСТУ ЧЕРЕЗ РІКУ АМУДАРЬЯ
У Туркменістані нами було зведено сім опор для автодорожнього мосту в районі міста Атамурат на річці Амудар’я. Будівництво проходило в складних геологічних і кліматичних умовах, що вимагало застосування сучасних технологій та ретельного контролю на всіх етапах робіт. Одним із найбільш трудомістких процесів стало буріння та бетонування буронабивних паль на глибину до 63 метрів.
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДОРОГИ АСТАНА - ПАВЛОДАР
На ділянці автомобільної дороги Астана – Павлодар було виконано широкий комплекс будівельних і підготовчих робіт, спрямованих на оновлення інфраструктури та підвищення її надійності. Одним із ключових етапів стало проведення повного демонтажу трьох шляхопроводів, які через зношеність уже не відповідали сучасним вимогам безпеки та експлуатації. Демонтаж включав розбирання конструктивних елементів, ретельне сортування матеріалів і підготовку майданчика для подальшого будівництва нових об’єктів....
Наші інвестиційні проекти
ЕСТАКАДА У КИЄВІ
Для вирішення транспортних проблем Києва пропонується будівництво багаторівневої естакади (25 км) над залізницею, що проходить через місто. Вона з’єднає основні транспортні вузли (Велика окружна, Караваєві дачі, Протасів яр, Либідська площа тощо) та включатиме паркінги...

ЄВРОКОЛІЯ. ВАДУЛ-СІРЕТ --- РАВА-РУСЬКА
Буковина має унікальний транспортний потенціал, втрачений через зміну колії в радянський період. Новий статус України як кандидата в ЄС відкриває доступ до міжнародних інвестиційних фондів, зокрема через Ініціативу Тримор’я, Європейську Зелену Угоду та Європейський інвестиційний банк...
ЧОРНОМОРСЬКЕ УЗБЕРЕЖЖЯ. ВІДНОВЛЕННЯ БЕРЕГІВ
Україна щороку втрачає 60–200 га берегової лінії Чорного та Азовського морів через ерозію, що посилюється глобальним потеплінням і підвищенням рівня океану. За прогнозами, до 2100 року при оптимістичному сценарії країна втратить 12 390 га узбереж, а в гіршому випадку — до 20 000 га, що призведе до зникнення дельт, лиманів і низинних берегів. Відсутність стратегічного плану берегозахисних заходів загрожує катастрофічними наслідками.
ЕСТАКАДА НАД РІЧКОЮ В ЦЕНТРІ КАБУЛА
Будівництво двоповерхової шестисмугової естакади над річкою Кабул значно покращить транспортну ситуацію в місті, підвищить його привабливість і функціональність. Кабул, де проживає понад 50% міського населення Афганістану, стикається зі зростанням кількості авто, а наявні дороги та мости не справляються з навантаженням...